Tuesday, October 20, 2009

Dari "PC Games" ke "Edu-Games"


Anak anda suka bermain permainan komputer tanpa jemu? Berjam-jam di cyber-cafe atau di rumah tanpa pengawasan? Memperkenalkan satu pembelajaran berbentuk interaktif yang terhangat di pasaran iaitu score A!!!

Program Score A merupakan satu perisian online yang interaktif dan mudah pengguna (user friendly). Ia merupakan perisian online yang menggunakan konsep pembelajaran kendiri (Self-Education Learning). Dimana ia menerapkan displin kepada pengguna bagi mencapai objektif program iaitu melahirkan pelajar yang cemerlang dalam pelajaran. Ibubapa atau penjaga dapat membuat pengawasan 24 jam, 7 hari seminggu berkenaan prestasi anak melalui online dan sistem pesanan ringkas (SMS). Semuanya di hujung jari.

Antara kehebatan program score a adalah:
  • Program ini merupakan 100% meliputi Sukatan Pelajaran Malaysia & memenuhi piawai Silibus Terkini KBSR/KBSM dari darjah 1 hingga Tingkatan 5.

  • 90% Output Learning (Latih Tubi) yang INTERAKTIF & TERBUKTI BERKESAN.

  • KOMPILASI set-set SOALAN PEPERIKSAAN SEBENAR UPSR & PMR (1993- Terkini),Ekslusif dari Kementerian Pelajaran Malaysia

  • Keputusan setiap Latihan/Peperiksaan terus ke Telefon bimbit

  • eNota berbentuk peta minda(Mind Mapping) dan eKamus disediakan.

Program ini juga telah mendapat mandat dan persetujuan akan keberkesanannya dari Mantan dan Menteri Pelajaran Malaysia iaitu YB Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein dan YAB Tan Sri Muhyidin Yassin. Seiring dengan matlamat Kementerian Pelajaran bagi melahirkan pelajar celik IT melalui projek Sekolah Bestari Sepenuhnya menjelang tahun 2010.

"Program ini bukan saja memenuhi keperluan Output Learning malah ia turut melengkapkan keperluan Input Learning, justera membantu dengan banyaknya seseorang pelajar dalam membuat persiapan pembelajaran sebelum kelas dan latihan pengukuhan selepas kelas dan lebih-lebih lagi bagi pelajar yang sedang membuat persediaan peperiksaan.." Dr Shukri Abdullah- Pakar Motivasi & Strategi Belajar Malaysia

"Saya lihat program ini sangat-sangat HEBAT! Program ini WAJIB dilangan oleh setiap IBUBAPA bagi memastikan KECEMERLANGAN anak-anak dalam peperiksaan. Saya merasa amat bangga bersama program ini dan melihat ramai anak-anak muda BERJAYA..." Puan Rokiah Alias- Mantan Pengetua Cemerlang Malaysia, Kolej Tungku Kursiah (TKC), Seremban, N.Sembilan (1998-2005)

Sesuai untuk pelajar setiap masa sama ada pada tempoh persekolahan dan juga cuti persekolahan. Semuanya dengan menggunakan komputer riba dan di hujung jari dan terkini.

Untuk maklumat lanjut bagi penerangan sila berhubung dengan e-konsultan kami iaitu:

Kamarul : 013-3321215

Ina : 013-3321214

atau sebarang kemuskilan boleh dihantar ke:

ikna5054@yahoo.com

jutawan.scorea2010@gmail.com


No comments:

Post a Comment